پیشنمایش کلاس

مسترکلاس بازیگری با هلن میرن

در طی ۲۸ مبحث آموزشی، از هلن میرن، برنده جوایز اسکار، گلدن گلوب، تونی و امی، فرآیند بازیگری بر روی صحنه و فیلم را یاد بگیرید.

برنامه درسی
درباره استاد
دیدگاه کاربران
خرید کلاس
۶ ساعت ۱۷ دقیقه
۲۹ قسمت
54 صفحه کتاب کار
زیرنویس فارسی و انگلیسی
کیفیت 1080 واقعی

کتاب کار کلاس

یک کتاب کار قابل دانلود به همراه مباحث کلاسی ارائه می‌شود که شامل جمع‌بندی دروس و اطلاعات تکمیلی می‌شود.

این کتاب کار 54 صفحه است.

جهت دریافت کتاب کار یکی از اشتراک های سه ماهه، شش ماهه، یکساله و یا کلاس را به صورت جداگانه تهیه نمایید.
۳:۵۰
آشنایی با استاد بازیگری جدیدتان
آشنایی با استاد بازیگری جدیدتان

هلن در ابتدای کلاس خود، یکی از ساده ترین و در عین حال دشوار ترین کارها در بازیگری را اجرا می کند: راه رفتن عادی. او سپس دنیای بازیگری و فضای خالی که قرار است کلاس شما باشد را به شما معرفی می کند.

۸:۵۰
مسیر هلن در تئاتر
مسیر هلن در تئاتر

هلن در مورد آغاز دوران حرفه ای خود و رویداد های الهام بخشی که باعث شدند او یک بازیگر شود صحبت می کند؛ از یک اجرای مبتدی هملت گرفته تا انواع نمایش های حرفه ای و مختلف.

۱۱:۰۷
تکامل بعنوان یک بازیگر تئاتر
تکامل بعنوان یک بازیگر تئاتر

هلن حین همکاری به یک گروه تئاتر تجربی، درس های با ارزشی در مورد کار با صدا، خصوصیات جسمانی و کنترل روی خود آموخت. او این آموخته ها را با شما به اشتراک می گذارد.

۱۹:۱۵
انتخاب نقش ها
انتخاب نقش ها

هلن توصیه هایی در مورد تست بازیگری می کند و همینطور روش منحصر بفرد خود برای ارزیابی یک نقش را بیان می کند.

۱۰:۲۴
تجزیه و تحلیل فیلمنامه
تجزیه و تحلیل فیلمنامه

تجزیه و تحلیل فیلمنامه یک فرآیند کاملا شخصی است. ترفند های هلن برای مطالعه و اکتساب حجم زیادی از مطالب را بیاموزید و لذت شنیدن صدای کاراکتر از دهان خودتان را تجربه کنید.

۱۵:۵۲
شکسپیر، بخش ۱
شکسپیر، بخش ۱

هلن با بررسی و خوانش نطق " ذات مروت " از تاجر ونیزی به واکاوی روش خود برای خواندن یک نطق شکسپیری می پردازد.

۱۳:۵۶
شکسپیر، بخش ۲
شکسپیر، بخش ۲

هلن به واکاوی یکی از نطق های مورد علاقه خود ار شکسپیر می پردازد و از ارتباط عمیق خود با جملات این نطق سخن می گوید.

۱۲:۰۸
پیدا کردن کاراکتر
پیدا کردن کاراکتر

به گفته هلن زندگی واقعی یکی از بهترین منابع الهام بوده و از هرچیزی که ابداع کند بهتر خواهد بود. طرز پیدا کردن کاراکتر خود در دنیای اطرافتان را بیاموزید و به اهمیت داشتن یک داستان مخفی در پس هر نقشی که ایفا می کنید پی ببرید.

۱۲:۱۶
کاراکترهای خیالی
کاراکترهای خیالی

هلن به واکاوی دو نوع تحقیق متفاوت خود (واقعی و خیالی) می پردازد؛ او از اهمیت تحقیق روی افراد فعال در زمینه کاری کاراکتری که نقش آن را ایفا می کنید صحبت می کند.

۱۵:۳۶
کاراکترهای واقعی
کاراکترهای واقعی

رویکرد هلن به تحقیقات برای ایفای نقش کاراکترهای تاریخی همچین الیزابت اول، الیزابت دوم و آین رند را بشناسید.

۲۲:۳۸
لباس مخصوص کاراکتر، بخش ۱
لباس مخصوص کاراکتر، بخش ۱

هلن علاقه بسیاری به انواع لباس های مخصوص به کاراکتر دارد. او در مورد اینکه لباس های مختلف چطور روی کاراکترهای مختلف تاثیر گذاشته و در راستای اهداف آن کارکتر هستند صحبت نموده و شما را دعوت به انتخاب های هوشمندانه در زمینه لباس مخصوص کاراکتر می کند.

۸:۴۰
لباس مخصوص کاراکتر، بخش ۲
لباس مخصوص کاراکتر، بخش ۲

هر بخش از لباس مخصوص کاراکتر، حتی کفش ها، باید داستانی برای روایت داشته باشند. طرز ارزیابی لوازم جانبی و اکسسوری های کاراکتر را بیاموزید.

۱۰:۵۱
مدل مو و گریم، بخش ۱
مدل مو و گریم، بخش ۱

هلن به شما می آموزد که شیک بودن را کنار بگذارید و مو و گریم را از دریچه نگاه کاراکتر بررسی کنید.

۱۰:۱۱
مدل مو و گریم، بخش ۲
مدل مو و گریم، بخش ۲

از نظر هلن صورت کاراکتر درست مثل صحنه اجرا یک فضای خالی است، که روی آن کاراکتر ها جان گرفته و داستانی را روایت خواهند کرد.

۱۸:۰۷
آماده سازی و تمرین
آماده سازی و تمرین

هلن جنبه های مختلفی از فرآیند آماده سازی و تمرین را برای شما شرح می دهد، از حفظ کردن جملات با لهجه بخصوص گرفته تا غلبه بر موانعی که بر سر راه خلاقیت قرار دارند.

۱۳:۰۷
رفتار انسانی
رفتار انسانی

با رفتارها و جنبه های انسانی که باید در طول دوران حرفه ای خود در جعبه ابزارتان داشته باشید آشنا شوید.

۱۲:۱۶
تکنیک بازی در فیلم، بخش ۱
تکنیک بازی در فیلم، بخش ۱

از نظر هلن، کسب مهارت در اجرای مقابل دوربین می تواند باعث داشتن آزادی بیشتر در نقش ها و تجربه لحظاتی خالص و الهام بخش شود. او از الهام گرفتن خود به همین طریق از یک منبع غیرمنتظره، یک نقاش انتزاعی، صحبت می کند.

۱۳:۱۰
تکنیک بازی در فیلم، بخش ۲
تکنیک بازی در فیلم، بخش ۲

هلن به جزئیات اجرا مقابل دوربین می پردازد؛ او توصیه هایی برای جایگیری مناسب نسبت به دوربین و حفظ انرژی برای زمانی که دوربین روی شماست ارائه می دهد. همچنین به شما توصیه می کند که روی هر برداشت وسواس نداشته باشید.

۱۷:۳۹
تکنیک بازی در فیلم، بخش ۳
تکنیک بازی در فیلم، بخش ۳

طرز وارد شدن به قالب کاراکتر درست پیش از برداشت، تمرکز روی کار، ارائه بهترین اجرا و کنار گذاشتن تمام عوامل حواس پرتی را بیاموزید.

۱۲:۳۵
تحلیل سریال Prime Suspect
تحلیل سریال Prime Suspect

قاب های کلوز آپ فرصتی برای نمایش احساسات و اندیشه های کاراکتر بدون ادای کلمات است. هلن برای نشان دادن این مساله به بررسی صحنه ای از اولین قسمت سریال مظنون درجه یک می پردازد.

۱۶:۰۵
تحلیل فیلم Elizabeth I
تحلیل فیلم Elizabeth I

با تفکر دو بعدی مورد نیاز برای داشتن اجرایی تاثیرگذار آشنا شوید: شما باید احساسات کاراکتر در آن لحظه بخصوص را ارائه دهید و در عین حال همواره از موقعیت دوربین نسبت به خود آگاه باشید.

۱۱:۲۶
تحلیل فیلم The Queen
تحلیل فیلم The Queen

هلن به واکاوی دو مورد از تاثیرگذار ترین لحظه های نقش خود در فیلم The Queen می پردازد که جایزه اسکار را برایش به همراه داشت.

۱۹:۵۳
اجرا سر صحنه فیلم
اجرا سر صحنه فیلم

هلن حس و حال اجرا سر صحنه فیلم را به گونه ای منحصر به فرد به شما نشان داده و عامل موفقیت برای بازی مقابل دوربین را با شما به اشتراک می گذارد؛ این عامل چیزی نیست جز تمرکز.

۱۸:۱۷
شخصی سازی دکور صحنه
شخصی سازی دکور صحنه

شاید خیلی از بازیگرها به جزئیات دکوراسیون صحنه توجهی نداشته باشند، اما هلن شما را به این تشویق می کند که به آنچه جزئیات دکور صحنه در مورد کاراکتر بیان می کنند توجه کنید. از او بیاموزید که چطور تغییر وسایل و اسباب موجود در صحنه می تواند بیان کننده داستان های مختلفی در مورد کاراکتر باشد.

۹:۵۶
اسباب و وسایل صحنه
اسباب و وسایل صحنه

از نظر هلن، اسباب و وسایل صحنه بخشی از کاراکتر شما هستند . طرز کاربرد طبیعی این وسایل و در عین حال رعایت ملزومات پیوستگی در استفاده از این وسایل را بیاموزید.

۲۳:۲۷
کار با کارگردان ها و نویسندگان
کار با کارگردان ها و نویسندگان

هلن توصیه هایی در مورد کار با نویسندگان و کارگردان ها به شما ارائه می دهد، و آنچه طی تجربه همکاری خود با کارگردان مطرح رابرت آلتمن در فیلم گاسفورد پارک آموخته است با شما به اشتراک می گذارد.

۱:۵۵
جمع بندی کلاس
جمع بندی کلاس

هلن اندیشه های پایانی خود را با شما مطرح نموده و توصیه های عملی و مفید برای بازیگران جوان ارائه می دهد.

۱۳:۳۵
واقع گرایی
واقع گرایی

از هلن بشنوید که کدام بازیگرها بیش ترین تاثیر را روی اون داشته آن و چرا برای کار آن ها ارزش قائل است.

هلن میرن

آموزش بازیگری

هلن میرن یکی از برجسته ترین و شناخته شده ترین اسامی در سینمای معاصر است. مسترکلاس فرصت یادگیری از خود بازیگر برنده جایزه را می دهد. در مستر کلاس هلن میرن ، شما چگونگی تجزیه و تحلیل یک فیلمنامه، یافتن کارکتر و تقویت تکنیک خود را فرا می گیرید. با ۲۸ درس فرصتی عالی برای یادگیری از دوست داشتنی ترین بازیگران بریتانیا را خواهید داشت.

اگر تا اینجا آمده آید به احتمال زیاد علاقمندید که بدانید این دوره درمورد چیست و اینکه آیا برای شما مناسب است. در این دوره من به شما کمک میکنم بادرک مزایا و معایب خودتان تصمیم بگیرید.

چند نکته کلیدی در بازیگری

  1. فیلمنامه را به قسمت های کوچکتر و قابل مدیریت تقسیم کنید
  2. یافتن و تحقیق کردن راجع به کارکتر های یک فیلم
  3. توسعه تکنیک بازیگری در فیلم
  4. درک و بهره وری از طبیعت گرایی در بازیگری
  5. آمادگی و تمرین برای صحنه
  6. انتخاب بهترین لوازم و لباس ها
  7. موثر کارکردن با نویسندگان و کارگردانان

مزایای مسترکلاس آموزش بازیگری هلن میرن

  • از یک هنرپیشه مورد تحسین بیاموزید
  • محتوای درسی گسترده و عمیق
  • کتاب کار بسیار آموزنده

معایب مسترکلس آموزش بازیگری هلن میرن

  • گاها گرایش به سمت انتزاع
  • بدون کارگاه بازیگری گروهی
  • مطالعات موردی کمتر از کلاس های دیگر

زمان دوره : شش ساعت و بیست و پنج دقیقه ، بیست و هشت درس

مناسب برای : هنرآموزان مبتدی و مشتاق یادگیری مبانی و هم چنین طرفداران هلن میرن

 

به طور کلی : مسترکلاس قوی و بینش بخشی که توصیه های کارآمد فراوانی راجع به چگونگی تقویت مهارت و بازیگری توجه برانگیز بودن را می دهد ، که به شماره اول در بهترین دوره های بازیگری آنلاین رسید .

اکنون من مستر کلاس هلن میرن را با عمق بیشتری بررسی خواهم کرد.  به طور خاص، من بر محتوای کلاس، مزایا و معایب و گزینه‌های جایگزین تمرکز خواهم کرد.

موارد مهم که در مورد مسترکلاس هلن میرن باید بدانید

  • در مورد هلن میرن و مسترکلاس
  • درون مسترکلاس هلن میرن
  • چیزهایی که دوست داشتم دوست نداشتم
  • این دوره برای چه کسانی مناسب است و هزینه ها و جایگزین های آن
  • دیگران راجع به این مسترکلاس چه گفته اند

در مورد هلن میرن بیشتر بدانید

هلن میرن که شهرت خود را در تئاتر پیدا کرد، یک هنرپیشه انگلیسی است که ابتدا برای بازی های شکسپیر و وست اندش شناخته شد. هلن میرن در شرکت سلطنتی شکسپیر لندن آموزش دید و با نقش جین تنیسون در درام پلیسی، مظنون اصلی شهرت بیشتری به دست آورد.  همچنین به خاطر نقش‌هایش به‌عنوان شخصیت‌های تاریخی، الیزابت اول و الیزابت دوم، که برای هر کدام برنده جایزه گلدن گلوب شده است، شهرت دارد. اگر به دنبال رشد مهارت‌های بازیگری و بهبود تکنیک‌های خود هستید، این مسترکلاس میتواند برایتان بسیار مفید باشد .
و اگر هنوز تریلر این مسترکلاس را ندیده اید، به شدت توصیه می کنم آن را تماشا کنید:

مسترکلاس چیست؟

استادان ما، بهترین‌ها در جهان هستند. مستر کلاس یک منبع آموزشی آنلاین است که در سال 2015 تأسیس شد. و از همان ابتدا به دانش‌آموزان خود  ارزش‌های تولیدی بالا و سطوح بی‌رقیب تدریس را ارائه می‌دهد. در واقع، دوره های مسترکلاس منحصراً توسط مشاهیری مانند گوردون رمزی آموزش آشپزی، جیمز کامرون تدریس فیلمسازی، مارگارت اتوود تدریس نویسندگی خلاق و مارتین اسکورسیزی آموزش فیلمسازی تدریس می شود.

با یک بار پرداخت دوره، شما می توانید با 119 هزارتومان به هر یک از مسترکلاس ها دسترسی داشته باشید. این به شما امکان دسترسی نامحدود به مسترکلاس مورد نظر خود و همچنین انجمن کلاس و سایر منابع را می دهد. مجوز دسترسی کامل نیز وجود دارد. این اشتراک سالانه 999 هزارتومان هزینه دارد و به شما این امکان را می دهد که در طول اشتراک خود، در هر تعداد کلاسی که می خواهید شرکت کنید.

این برای دانش‌آموزانی که روی یک موضوع خاص تمرکز می‌کنند بسیار عالی است، زیرا به شما امکان می‌دهد چندین کلاس در همان موضوع را بگذرانید. همانطور که گفته شد، من فکر نمی کنم مسترکلاس برای همه مفید باشد. من امیدوارم که به شما بینشی در مورد مزایا و معایب ارائه دهم تا به شما کمک کنم تصمیم بگیرید که آیا مسترکلاس برای شما مناسب است یا خیر.

درمورد مسترکلاس هلن میرن بیشتر بدانید

28 درس در مجموع، با زمان تماشای 6 ساعت و 25 دقیقه  هر درس حدود 10-15 دقیقه طول می کشد. علاوه بر دروس ویدیویی، به مرکز اجتماع، جایی که می‌توانید با همکلاسی‌هایتان ارتباط برقرار کنید، و کتاب کار ۵۴ صفحه‌ای نیز دسترسی دارید.  این مواردیست که در مسترکلاس هلن میرن وجود دارد.

درس 1-2: با مربی خود آشنا شوید و نمایشنامه تان را تجزیه و تحلیل کنید.

دنیای بازیگری ما، در قلب خود، فضای خالی ای است که ما آن را با تخیلات خود پر می کنیم

هلن در شروع مسترکلاس خود، شما را از طریق فرآیند تجزیه و تحلیل یک فیلمنامه راهنمایی می کند.  همانطور که او بازگو می کند، یک فرآیند گام به گام وجود دارد که او برای دریافت حسی نسبت به فیلمنامه و کارکتر خود استفاده می کند.  در بیشتر موارد، این شامل خواندن و یادداشت برداری و پرسیدن سؤالات مهم از کارکتر شما است.  همراه با این، هلن به شما می آموزد که چگونه از غرایز خود در هنگام خواندن یک فیلمنامه استفاده کنید و نشان می دهد که این واکنش ها برای عملکرد شما مهم هستند.  مانند چند استاد کلاس دیگر که دیده بودم، هلن هنگام مطالعه به ناخودآگاه توجه می کند و این که چگونه می تواند درک شما از نقشتان در فیلم را افزایش دهد.

برای من، این بخش اولیه سرشار از محتوا بود و توصیه های خوبی در مورد یادداشت برداری، بداهه گویی ، زیرمتن و طبیعت گرایی داشت.  در واقع، هلن بحث خود را در مورد بداهه‌نویسی فیلمنامه بیشتر می‌کند تا در مورد زمانی که مناسب است و یا مناسب نیست بحث کند.  او همچنین در مورد بهترین روش یادگیری دیالوگ، از جمله نحوه درک و دریافت فیلمنامه در اولین خواندن و چگونگی ساختارشکنی یک فیلمنامه برای نقش خود توضیح می دهد.  چیزی که برای من جالب‌تر بود، نمایش عملی هلن از نحوه تنظیم فیلمنامه‌اش برای یادگیری خطوطش بود.  در حالی که این فصل بیشتر نقطه شروعی برای بحث های بیشتر است، من آن را پایه ای قوی برای بقیه دوره یافتم.  از آفست، هلن بسیار فعال است و سریع ایده های خود را به صورت بصری نشان می دهد.  در پایان، درک بهتری از نحوه خواندن  یک فیلمنامه بدون اینکه شما را گیج و سردرگم کند . به دست می آورید .

دروس ۳_۴

نمایشنامه های شکسپیر یک زمینه تمرین عالیست زیرا بسیار دشوار است

برای هلن، شکسپیر یکی از مهم‌ترین منابع برای بازیگران است، به‌ویژه وقتی صحبت از یادگیری دیالوگ می‌شود.  او سخنرانی «کیفیت رحمت» را از تاجر ونیز ، شکسپیر می خواند تا به شما نشان دهد که آموزش آثار شکسپیر چه دستاوردهایی دارد.  هلن با تمرکز ویژه بر نحوه استفاده از این آثار، برای بیان معنا، به شما می آموزد که چگونه:

  • معانی و عطف های مختلف را در یک گفتار بیابید
  • رها کردن برداشت اولیه و دستیابی به درک بهتر معنای یک سخنرانی
  • از نفس ها و لحن ها برای کمک به جریان روان گفتار خود استفاده کنید
  • شکسپیر را با دقت و با دید باز بخوانید

به طور کلی، این بخش یکی از عمیق ترین و خاص ترین بخش های نیمه اول دوره بود.  هلن با استفاده از سخنرانی پورتیا به عنوان سکوی پرشی، در مورد اینکه چه چیزی در اجرای شکسپیر موثر است و چه چیزی نیست،  صحبت می کند.  همچنین، هلن زمان می‌گذارد تا تفاوت‌های بین اجرای شکسپیر روی صفحه و روی صحنه را در نظر بگیرد.  این مزایا و معایب ، از هر فرمت و اینکه کدام تکنیک ها مناسب ترین هستند ، برخواسته اند .
به طور خلاصه،  هلن توصیه های خود را در مورد چگونگی ایجاد رابطه با زبان شکسپیر ارائه می دهد.  همانطور که او می بیند، این راهی است برای تازه نگه داشتن متن و اگر روی صحنه اجرا می کنید، برای زنده نگه داشتن کلمات در هربار اجرا .

درس 5-7: یافتن کارکتر و تحقیق: شخصیت های واقعی و تخیلی

زندگی واقعی همیشه جالب تر از هر چیزی است که بتوانیم خلق کنیم. همانطور که هلن می بیند، نقش یک بازیگر این است که دنیای اطراف خود را منعکس کند.

به همین دلیل، وظیفه یک بازیگر این است که به دنیا برود و مشاهده کند.  او اینگونه کارکتر های خود را پیدا می کند.  هلن این موضوع را مستقیماً به داستان سرایی ربط می دهد که معتقد است در قلب بازیگری قرار دارد.  در واقع، او می‌گوید، افراد واقعی داستان‌های بی‌نهایت جالب‌تری برای گفتن دارند تا هر چیزی که شما بتوانید از خودتان بسازید .
هلن درکنار مشاهده، راه هایی را به اشتراک می گذارد که می توانید برای شخصیت های واقعی و تخیلی تحقیق کنید.  این شامل چگونگی پرکردن نقش‌های کوچک با زندگی، گسترش پیشینه شخصیت و ایجاد یک پایه محکم برای نقش خود می‌شود.  نکته کلیدی من از این درس تمایز هلن بین 2 نوع تحقیق و اینکه چگونه آنها می توانند به شخصیت شما خدمت کنند بود.  او این را بیشتر دنبال می کند تا چگونگی تحقیق او برای نقش هایش در «چشمی در آسمان » و «پسرمردم » را بررسی کند.

درس 8-11: خلق شخصیت ها: لباس و مو و آرایش

لباس اولین عنصر سازنده شخصیت شماست

در اینجا، هلن توجه خود را به لباس، مو و آرایش معطوف می کند.  در این بخش، او به جزئیات زیادی در مورد اینکه چه تغییراتی در لباس و ظاهر می تواند برای شخصیت شما انجام دهد، می پردازد.
برای او، این فراتر از زیبایی شناسی است و می تواند بر نحوه حرکت یک شخصیت در دنیای خود تأثیر بگذارد.  هلن با نشان دادن اینکه چگونه لباس‌های مختلف می‌توانند ظاهر یک شخصیت را تغییر دهند، به نحوه عمل لباس به عنوان یک معرف بصری نیز توجه کافی می‌کند.  او همچنین به شما یاد می دهد که چگونه:

  • لباس مناسب شخصیت خود را انتخاب کنید
  • درک اینکه لباس چگونه با فرهنگ ارتباط دارد
  • از آرایش برای صفحه نمایش یا صحنه ، استفاده کنید
  • یک رابطه خوب با تیم انتخاب لباس خود ایجاد کنید

همراه با این، هلن مجموعه ای از انتخاب های لباس و کلاه گیس را به شما نشان می دهد.  هلن علاوه بر نشان دادن دوره‌ها و انواع شخصیت‌های مختلف، به شما می‌آموزد که هنگام انتخاب لباس به چه نکاتی توجه کنید.  او حتی مثال هایی می آورد که چه چیزی را رد می کند و چرا.
این یک راه جالب برای دیدن لباس به عنوان یک فرآیند مشارکتی بود.  من از اینکه هلن چقدر در انتخاب لباس خودش اطلاع داشته است شگفت زده شدم.  در حالی که این احتمالاً خصیصه اوست، اما شما را تشویق می کند که در طراحی شخصیت از ابتکار خود استفاده کنید.

درس 12: رفتار انسان

همه ما در حال گفتن داستان های انسان هستیم.
در حالی که فصل قبل بر این موضوع تمرکز داشت که چگونه لباس و آرایش می تواند بر حرکات یک شخصیت تأثیر بگذارد، این فصل به چگونگی ایجاد رفتار برای شخصیت شما می پردازد.  این، مانند لباس، می تواند یک داستان را بیان کند.
به طور خاص، هلن بر چگونگی ایجاد یک عنصر شگفتی در هنگام به تصویر کشیدن رفتار انسان تمرکز می کند.  او چندین مطالعه موردی را بررسی می‌کند تا نشان دهد چگونه برای صحنه‌های عمیقاً احساسی و چالش‌برانگیز آماده شد و چگونه آن‌ها را به تصویر کشید.  این شامل نحوه عمل در هنگام نشان دادن درد فیزیکی، مانند صحنه‌های دعوا، صحنه‌های سکس و برهنگی، مستی و حتی صحنه مرگ یک شخصیت است.  او برخی از کلمات حکیمانه ای را که در طول سال ها برداشت کرده است، بر روی صحنه و همچنین روی صفحه نمایش می دهد.

درس 13-15: تکنیک بازیگری فیلم

شما درگیر یک عمل تخیلی، عمیقا برای گفتن یک داستان هستید.

در این بخش، هلن به شما یاد می دهد که چگونه:

  • روی صحنه در مقابل صفحه نمایش متفاوت عمل کنید.
  • بین آزادی و تکنیک تعادل برقرار کنید.
  • احساسات را جلوی دوربین آشکار کنید.
  • زمینه نماهای خود را درک کنید.
  • مقدار مناسب را برای اجرای خود برنامه ریزی کنید.
  • انرژی خود را برای لحظات کلیدی حفظ کنید.
  • با فرآیندهای بازیگران دیگر کار کنید.

در ابتدای این درس، هلن شما را با نظریه های فرانسیس بیکن در مورد ضرورت تکنیک آشنا می کند.  به طور مفید، منابعی که هلن به آنها اشاره می کند نیز در کتابنامه ای در کتاب کار شما فهرست شده است.
او حتی نمونه هایی از بازیگرانی می آورد که به خوبی از تکنیک استفاده می کنند، از جمله آل پاچینو و نائومی هریس.  همانطور که او می بیند، پیدا کردن حد وسط بین تکنیک و آزادی هنگام بازیگری مهم است.  او راه‌هایی را پیشنهاد می‌کند که از طریق آنها می‌توانید این میانه را پیدا کنید، به‌ویژه از طریق نظریه «پیکان» خودش.
جالب اینجاست که هلن نحوه کار روی صحنه را در رابطه با سایر بازیگران نیز در نظر می گیرد.  او نیاز به درک فرآیندهای بازیگران دیگر و یادگیری کار با این ریتم های مختلف را در صحنه فیلمبرداری توضیح می دهد.
به طور کلی، نقطه برجسته این درس برای من، تجزیه و تحلیل یک روز فیلمبرداری بود، از ورود تا پایان.  او به شما می آموزد که چگونه برای صحنه های خود به بهترین شکل آماده شوید، و حتی به شما پیشنهاد می دهد که چگونه می توانید از شخصیت خود در بین برداشت ها فاصله بگیرید.

درس 16-18: مطالعات موردی: مظنون اصلی، الیزابت اول، و ملکه

خودت را در آن دنیا تصور کن و در آن زندگی کن

برای هلن، تکنیک های خوب بازیگری اغلب شامل بازی با ظرافت ها می شود.  این به ویژه در مورد صفحه نمایش، جایی که شما از مزیت نماهای نزدیک برخوردار هستید، صادق است.  در این بخش، هلن از برخی از معروف ترین نقش های خود استفاده می کند . تا نشان دهد که چگونه از تکنیک خود استفاده می کند.  در فیلم مظنون اولیه ، هلن به شما نشان می دهد که چگونه یاد گرفته است که از سطح صدا و طبیعت گرایی آگاه باشد.  او نیاز به چیزی را که «مغز دو مسیره ( ضمیر خودآگاه و ناخودآگاه) » می‌نامد و اینکه چگونه می‌تواند منجر به اجرای بهتر شود را بررسی می‌کند.
برای من، مطالعه موردی برجسته در این بخش، پیام او به سربازان الیزابت اول بود. هلن به عنوان یک سخنرانی تاریخی معروف، توضیح می دهد که چگونه رویکردی مدرن برای زبان این دوره پیدا کرد و چگونه تصمیم گرفت در این صحنه جلوی دوربین بازی کند.
هلن به شما نشان می دهد که یک لحظه تاریخی نمادین را گرفته و با آزمایش صحنه پردازی، احساسات و تکنیک به آن جان تازه ای روی پرده بخشیده است.  او حتی در مورد چگونگی الهام بخشیدن به افراد اضافی برای ملاقات با او در سطح خود ، صحبت می کند که در نهایت صحنه را بهبود بخشید.

درس 19: جایزه: طبیعت گرایی

خودت را در معرض قرار بده و رهایش کن

در این فصل جایزه، هلن توجه خود را به طبیعت گرایی و معنای آن برای بازیگری امروزی معطوف می کند.  او نمونه‌هایی را از سینمای قبلی می‌گیرد، از جمله کارهایی از بازیگران مارلون براندو و آنا ماگنانی، که معتقد است در به تصویر کشیدن طبیعت‌گرایی عالی هستند.  در حالی که این بخش نسبتاً مختصر است، به چگونگی تکامل بازیگری در طول زمان و مزایا و معایب بازیگران امروزی می پردازد.  در واقع، او چند نمونه از فیلم‌هایی را ارائه می‌دهد که باید تماشا کنید تا بفهمید که طبیعت‌گرایی به‌عنوان یک مفهوم، چگونه روی پرده تکامل یافته است.

درس 20-21: آماده سازی و تمرین، و بازی در یک مجموعه فیلم

من در صحبت با لهجه خیلی خوب نیستم.  اینجاست که باید کار را شروع کنید.

در این فصل ها، هلن به عمق بیشتری در مورد چگونگی آماده شدن برای یک نقش می پردازد.  این شامل این است که چگونه خطوط خود را یاد بگیرید، زمینه زمان را درک کنید و بینش بهتری نسبت به تجربیات شخصیت خود به دست آورید.  همراه با این، هلن به شما می آموزد که چگونه برای لهجه آماده شوید - زمینه ای که او اذعان دارد که در آن کوتاهی می کند. او به شما توصیه می کند که چگونه مربی گویش مناسب را پیدا کنید، و حتی چگونه می توانید یادگیری لهجه را در دستان خود بگیرید.  هلن مانند بسیاری از مستر کلاس های نوشتاری که گذرانده بودم، زمان می‌برد تا چگونگی غلبه بر موانع خلاقانه را در نظر بگیرد.  در واقع، او برخی از روش‌های اصلی را برای گیر کردن به اشتراک می‌گذارد که هر کسی می‌تواند به راحتی از آنها استفاده کند.  او همچنین از آزمایش کردن در یک نقش برای یافتن آنچه موثر است ، حمایت می کند.
در مجموع، نکته برجسته این بخش، معرفی خود مجموعه بود. هلن شما را وارد یک صحنه نمونه می کند و به شما نشان می دهد که دقیقاً از اولین روز خود در صحنه فیلمبرداری چه انتظاری دارید.  او حتی شما را به اعضای خدمه معرفی می کند و نقش آنها را توضیح می دهد.
هلن همچنین توصیه های خود را در مورد آنچه که معتقد است عادت های خوبی در سر صحنه هستند به اشتراک می گذارد.  این شامل آگاهی از اینکه« چه اتفاقی دارد میوفتد »، تعامل با خدمه و درک انواع مختلف فیلمبرداری در دسترس ، است.
مهمتر از همه، هلن نشان می دهد که چگونه در هنگام فیلمبرداری با دوربین بازی می کند.  او می‌گوید این یک تکنیک پیچیده است که باید هنگام دنبال کردن بازیگری یاد بگیرید.  او همچنین درباره دوربین‌های مختلف روی یک مجموعه بحث می‌کند و اینکه باید برای کدام دوربین‌های اضافی آماده شوید.
در حالی که من ناامید بودم که او یک صحنه نمونه را بازی نکرد، این باز هم بینش خوبی از آنچه سر صحنه اتفاق می افتد بود.  مانند فصل های قبلی، او همچنین برخی از نظریه ها را به ترکیب می آورد.  در اینجا، این نظریه فرانسیس بیکن در مورد "حادثه خوب" است.

درس 22-23: کارکتر پردازی صحنه و وسایل

حواستان به صدای وسایلتان باشد

هلن مانند درسش در مورد لباس نشان می دهد که چگونه می توانید هاله کارکتر را از طریق مبلمان، لوازم جانبی و سرنخ های بصری شخصی سازی کنید.  او بر این تمرکز دارد که چگونه می‌توان یک منطقه را در آن زندگی‌کرده جلوه داد، در مقابل ایجاد مجموعه‌ای بی‌نقص که باور کردنی نیست.
هلن با تمرکز بر شخصی سازی فضا برای کارکتر خود، به شما می آموزد که چگونه:

  • از مبلمان و وسایل برای روایت داستان استفاده کنید.
  • باورپذیری را در مجموعه ایجاد کنید.
  • از لوازم جانبی استفاده کنید تا شما را از چیزهای بدیهی منحرف کند.
  • شخصیت یک کارکتر را از طریق مجموعه به تصویر بکشید.
  • مفاهیم را در جریان  تداوم درک کنید.از اینکه هلن چقدر در این مرحله نقش داشت تعجب کردم.  در طول درس، او نقش فعالی در شخصی سازی مجموعه ای برای گفتن داستان های مختلف در مورد شخصیت هایی که ممکن است در آنجا زندگی کنند، ایفا می کند.  علاوه بر ایجاد سناریوهای ساختگی، هلن همچنین نشان می دهد که چگونه از این مجموعه برای ایجاد آپارتمان جین تنیسون در «مظنون اولیه» استفاده می کند.  این شامل نحوه استفاده از وسایل برای روایت داستان، نشان دادن ویژگی های کارکتر و ایجاد فضای احساسی برای مخاطب است.

درس 24-25: کار با نویسندگان و کارگردانان، و انتخاب نقش

شما بخشی از یک کل بسیار پیچیده هستید.

در این دو درس، هلن فیلمسازی را به عنوان یک فرآیند مشارکتی مورد بحث قرار می دهد.  همانطور که او می گوید، وظیفه بازیگر این است که آنچه نویسندگان تولید کرده اند را درک کند و ارتباطات روانشناختی برای روایت موثر یک داستان ایجاد کند. این بخش به این موضوع می پردازد که چگونه می توانید بهترین کار را با نویسندگان، کارگردانان و سایر بازیگران انجام دهید.

هلن با تمرکز بر پرورش روابط خوب به شما می آموزد که چگونه:

  • مشکلات منیت خود را هدایت کنید.
  • با استفاده از کانال های صحیح مشکل را حل کنید.
  • از طریق فیلمنامه ها با نویسندگان صحبت کنید.  *پیشنهاداتی را در رابطه با زیرداستان ارائه دهید.
  • از کارگردانان خود بیاموزید.

در اینجا هلن درس های مهمی را که از بازیگران و کارگردانانی مانند باب هاسکینز و رابرت آلتمن آموخته به اشتراک می گذارد.  همانطور که او می گوید، بازیگران دائما از تجربیات خود یاد می گیرند و "همه در یک قایق هستند."  هلن برای بازیگران جوان مفید است، همچنین نحوه نشان دادن احترام و قصد را در هنگام تست بازیگری برای یک نقش به اشتراک می‌گذارد.
هلن همچنین پیشنهاد می‌کند که چگونه می‌توانید مجموعه‌ای قوی از نقش‌ها برای رزومه خود بسازید، و چگونه می‌توانید با وجود نقش‌هایی که کلیشه‌ای است، از تنوع عملکردتان اطمینان حاصل کنید.  علاوه بر این، هلن توصیه های خوبی در مورد چگونگی بحث در مورد محدودیت های خود قبل از ایفای نقش به اشتراک می گذارد.  در نهایت، این توصیه به نحوه رفتار حرفه ای خود به عنوان یک بازیگر خلاصه می شود.  این شامل این است که چگونه خود را برای تغییرات احتمالی آماده کنید و چگونه در نقش هایی که برای شما مناسب نیستند، مطمئن باشید.
به ویژه، از بیانیه پایانی هلن در این بخش لذت بردم.  او در مورد تحول نقش ها برای زنان و اهمیت تنوع و اجزا بحث می کند.  او با استفاده از فیلم بیگانه به عنوان مثال، نشان می‌دهد که چگونه سینما با فراتر از نقش‌های جنسیتی سنتی و انتخاب بازیگران، دامنه خود را بهبود می‌بخشد.  او معتقد است این چیزی است که ما باید از آن استقبال کنیم.  همانطور که او می گوید، "نقش ها باید برای همه باز باشد."

درس 26-28: تکامل به عنوان یک بازیگر تئاتر، سفر هلن، و نتیجه گیری

در قلب کاری که انجام می دهید این است که چیزی را از خودتان آشکار کنید.

در پایان، هلن به سفر خود در تئاتر و قرار گرفتن در معرض نمایش از دوران جوانی نگاه می کند.  او توصیه های نهایی را در مورد چگونگی آماده شدن برای راه اندازی حرفه خود به اشتراک می گذارد.  این شامل نحوه آموزش صدای خود، یافتن آزادی در نقش ها و مالکیت جسمانی خود می شود.
برای او، منحصربه‌فرد بودن چیزی است که باید در حرفه بازیگری‌تان بپذیرید.  به همین دلیل، باید ذهن خود را به دور از مقایسه، منیت و شک به خود تنظیم کنید.  او به شما توصیه می‌کند که چگونه می‌توانید این کار را انجام دهید و حتی خرده‌هایی از خرد دیگری را که در طول سال‌های بازیگری خود به دست آورده است، به اشتراک می‌گذارد.  در نهایت، هلن شما را با چند کلمه جدایی در مورد چگونگی موفقیت در این صنعت ترک می کند. به ویژه، او توصیه می کند به غرایز خود گوش دهید، کنترل شخصیت خود را به دست بگیرید و درک کنید که در یک نقش، "شما همیشه خود را آشکار می کنید."

تجارب من از مسترکلاس بازیگری هلن میرن

به طور کلی، من مسترکلاس هلن میرن را یکی از روشن‌بینانه ترین کلاس‌های بازیگری موجود یافتم.  او طیف بزرگی را پوشانده بود و از هیچ جزئیاتی کوتاهی نکرد.  نمایش لباس و طراحی صحنه بسیار جالب بود.  با این حال، من هنوز فکر نمی کنم که این مستر کلاس برای همه مناسب باشد.  در زیر، مزایا و معایب را بیان می‌کنم تا به شما کمک کنم تصمیم بگیرید که آیا مسترکلاس هلن میرن برای شما مناسب است یا خیر.

چیزهایی که راجع به مسترکلاس هلن میرن دوست داشتم

  1. از یک هنرپیشه تحسین شده بیاموزیدهلن میرن یکی از موفق ترین بازیگران زن عصر ماست.  هلن با 1 جایزه اسکار و 3 گلدن گلوب (برای فیلم نام بردن از یک زن و شوهر)، فیلم‌شناسی چشمگیر و مورد تحسین منتقدان دارد.
    در این مستر کلاس، یک بار در زندگی فرصتی برای یادگیری از خود هلن دارید.  او همه چیز را به شما می آموزد، از تجزیه و تحلیل فیلمنامه گرفته تا خلق شخصیت های جذاب روی صحنه و صفحه.
    در مجموع 6 ساعت و 25 دقیقه، این یک مسترکلاس عمیق است که جزئیات بیشتری از آنچه هلن قبلاً در فیلم پوشش داده است را پوشش می دهد.  به همین دلیل، من می گویم تعداد کمی از کلاس های دیگر می توانند با سطح تدریس هلن رقابت کنند.
  2. محتوای درسی گسترده و عمیقبه‌عنوان یکی از طولانی‌ترین دوره‌های بازیگری در مسترکلاس، درس‌های هلن به جزئیات زیادی در مورد مراحل مربوط به یافتن و خلق یک شخصیت روی صفحه نمایش می‌پردازد.  این از تجزیه و تحلیل لباس تا یادگیری شکسپیر را شامل می شود.  در مقایسه با سایر کلاس‌های مستر، کلاس هلن دارای محتوای متنوع فراوانی است.  هلن از یک اتاق خالی شروع می کند، اتاقی که کم کم با وسایل بازیگر پر می شود.  همچنین درس های سر صحنه برای نشان دادن اینکه یک روز فیلمبرداری چگونه است بسیار ارزشمند است.
    توجه هلن به جزئیات و تفکیک دقیق او از آنچه کلاس به شما آموزش می دهد به من نشان می دهد که این دوره با دقت برنامه ریزی شده است.  به همین دلیل، استاندارد تحویل عالی است و هلن به وضوح اهدافی را در هنگام همکاری با مسترکلاس در نظر داشت.
  3. توصیه های عالی برای یادگیری بیشتر در آیندههمراه با نمایشات بصری و مطالعات موردی که هلن ارائه می‌کند، شما همچنین فهرست گسترده‌ای از خواندن /مشاهده بیشتر دریافت می‌کنید تا بتوانید در زمان خود کاوش کنید.  برای یادگیرندگان بصری یا عملی، این یک روش موثر برای یادگیری فراتر از دوره آموزشی و در دستان خودتان است.
    کتاب کار و درس های ویدیویی شامل چندین منبع توصیه شده، از جمله کتاب، نمایشنامه و فیلم است.  همه اینها در درس ها مورد بحث قرار می گیرند و هلن به شما می گوید که چرا فکر می کند آنها منابع مهمی برای مطالعه هستند.
    چیزی که در مورد این توصیه ها دوست داشتم این بود که آنها بسیار متنوع بودند.  آنها فراتر از آثار خود هلن رفتند و طیف وسیعی از منابع را در طول تاریخ سینما و ادبیات گنجاندند.  به ویژه، جدا کردن یک سخنرانی توسط هلن از « تاجر ونیز »شکسپیر در نشان دادن سودمندی متون کلاسیک فوق العاده بود.
  4. کتاب کار عالی و مفیداز زمان شروع مسترکلاس ، من متوجه رویکردهای متنوع و اغلب متضاد در کتاب کار شده ام.  برای من بهترین انواع آنهایی هستند که دارای چندین زیربخش هستند و از همه مهمتر کاربرپسند هستند.  کتاب کار 54 صفحه ای هلن شامل موارد زیر است:
    مطالعه مورد نیاز  کار دوره
    منابع پیشنهادی
    بررسی های فصل
    بخش های "بیشتر بیاموزید"
    تکالیفبا گزینه دنبال کردن آنلاین یا چاپ یک نسخه، کتاب کار بسیار شخصی تر و مستقل تر است.  به عنوان یک منبع عملی تر از درس های ویدیویی، این یک راه عالی برای فراتر از دوره آموزشی و روشن کردن درس ها است.کتاب کار همچنین دارای پیوندهایی است که شما را به منابع بیشتری می برد.  اگر در رایانه شخصی خود به کتاب کار دسترسی دارید، این یک مکمل عالیست.
  5. فرمت خوش ساختارهمانطور که اشاره کردم، هلن هنگام برگزاری مسترکلاس خود یک هدف روشن در ذهن دارد.  او دقیقاً به شما می‌گوید که چرا دوره را به روشی که دارد قالب‌بندی کرده است، که نشان می‌دهد او مجوز خلاقیت مناسبی در انتخاب ساختار دوره دارد.  یعنی هلن اولین درس خود را در فضای خالی آغاز می کند.  همانطور که او می گوید، این اتاق خالی یک بوم خالی است که او به آرامی آن را با وسایل بازیگری پر خواهد کرد.  او می‌گوید این یک راه خوب برای دیدن روند بازیگری از کار آماده‌سازی تا محصول نهایی است.
    با وجود طولانی بودن، مسترکلاس این دوره را به بخش های قابل مدیریت تقسیم می کند.  این امر باعث می‌شود حتی زمانی که آن را در یک دوره طولانی‌تر مشاهده می‌کنید، آن را دنبال کنید.  در واقع، این یک راه خوب برای به دست آوردن یک نمای فشرده از مسترکلاس است و دقیقاً آنچه را که خواهید آموخت ، روشن می کند.
  6. کانون انجمن فعال و مشارکتیبه عنوان یک دوره آموزشی بسیار محبوب، تالار گفتگوی مسترکلاس هلن میرن ، مملو از مشارکت کنندگانی است که داستان های خود را به اشتراک می گذارند.  برای من، این یک راه عالی برای برقراری ارتباط با همکلاسی های همکلاسی و حتی کسب بازخورد در مورد درس شما است.  در حالی که یادگیری مستقل می تواند کاملاً منزوی به نظر برسد، مسترکلاس مطمئناً با دادن فرصتی برای به اشتراک گذاشتن نظرات و بحث در مورد درس ها، تا حد امکان به فراگیران مختلف پاسخ می دهد.  این نزدیک‌ترین چیزی است که شما به یک سمینار تجربه می‌کنید، و خوشبختانه، تیم مسترکلاس همیشه آماده بحث و گفتگو در میان دانشجویان خود است.

چه چیزی می تواند بهبود یابد

  1. گاهی انتزاعی

    علیرغم توجه او به جزئیات و پوشش گسترده، مسترکلاس هلن گاهی اوقات می تواند به سمت انتزاع منحرف شود.  من فکر می کنم این تا حدی به دلیل عدم نمایش و مطالعات موردی او است.  به عنوان مثال، او به شما اهمیت تحقیق برای بازیگری را به جای تاریخ می گوید، اما توضیح نمی دهد که چگونه این کار را انجام می دهد.  من احساس می‌کردم که توصیه‌های لامسه‌تر در این زمینه‌ها می‌تواند دنیای درس‌های او را متفاوت کند.
  2. بدون نمایش بازیگریبه همین ترتیب، هلن هیچ نمونه بازیگری را به جز سخنرانی «کیفیت رحمت» (که بیشتر خواندنی است) به شما ارائه نمی دهد.  در حالی که سایر کلاس‌های مستر مانند ساموئل ال جکسون و ناتالی پورتمن به آن‌ها نشان می‌دهند که یک صحنه را بازی می‌کنند، هلن به‌جای انجام آن، تمرکز بیشتری بر روی صحبت درباره بازیگری دارد.  در حالی که من از نمایش لباس های او لذت بردم، خیلی خوب بود که نمونه هایی از بازیگری او را می دیدم تا نکاتی را که او بیان می کرد، درک کنم.  به عنوان مثال، هلن کلاه گیس او را برای نقش آلما هیچکاک به شما نشان می دهد، با تاکید بر اینکه کلاه گیس ها چه کاری می توانند برای یک شخصیت انجام دهند.  با این حال، این با هیچ کلیپی از بازیگری او پشتیبانی نمی شود، که قطعاً به تثبیت نظر او کمک می کرد.
  3. پیش فرض تجربه پیشین بازیگری

    در نقاطی، به نظر می رسد هلن برخی از تجربه های قبلی را از طرف بیننده فرض می کند.  این بیشتر در درس او در مورد تست زنی مشهود است، جایی که او ادعا می کند که شما احتمالاً تجربه بیشتری در امتحانات از او دارید.  گاهی اوقات، به نظر می رسد که این با دانش مقدماتی که او در سایر بخش های دوره به اشتراک می گذارد، مغایرت دارد.  او به شما پیشنهاد می کند که قبلاً کمی تجربه داشته باشید، و دوره او گاهی اوقات به جای آموزش اصول اولیه، بیشتر بر ارتقای بازیگری شما متمرکز است.
  4. توجه کمتری به ورود به مدرسه درامبه‌عنوان بازیگری که از طریق سیستم مدرسه درام نیامده است، این دوره کمتر مناسب کسانی است که مایلند در مدرسه درام جای بگیرند.  او به هیچ نوع تحصیلی نمی پردازد، در عوض به گذشته خود با شرکت رویال شکسپیر نگاه می کند.  اگر به دنبال مشاوره برای ورود به یک مدرسه بازیگری هستید، جایگزینی برای مسترکلاس ممکن است گزینه بهتری باشد.  شایان ذکر است که مسترکلاس در حال حاضر دارای هیچ حرفه ای نیست که از طریق این سیستم به شهرت رسیده باشد.
  5. تئوری تکنیکی پراکنده

    در مقایسه با سایر مسترکلاس های بازیگری، دوره هلن شامل برخی تئوری‌های فنی بیشتر است.  با این حال، این بیشتر به صورت توصیه خواندن است.  در کتاب کار، کتابشناسی کوچکی از متون ذکر شده (همراه با برخی پیشنهادات بیشتر که در دوره به آنها پرداخته نشده است) پیدا خواهید کرد.
    همانطور که گفته شد، من فکر می‌کنم مستر کلاس‌های دیگری وجود دارند که نظریه فنی را عمیق‌تر از هلن پوشش می‌دهند.  یکی از نمونه‌های آن، ورنر هرتزوگ است که در آن تکنیک‌های تثبیت‌شده را نشان می‌دهد و نظریه پشت آن‌ها را توضیح می‌دهد.
  6. مطالعات موردی کم است

    علیرغم فیلم‌شناسی چشمگیر هلن، مسترکلاس اصلاً شامل مطالعات موردی زیادی نمی‌شود.  جدای از نقش آفرینی الیزابت اول و جین تنیسون، بیشتر درس های او سخنرانی یا خواندن جلوی دوربین است.

این دوره مناسب چه کسانیست؟

در مقیاس 1-10 (1 مبتدی و 10 بازیگر با تجربه)، من می گویم این دوره برای کسانی که بین 3 تا 8 هستند مناسب است. این به این دلیل است که هلن بسیاری از دانش های اساسی را پوشش می دهد، مانند آنچه  در یک مجموعه انتظار داشته باشید، اعضای خدمه چه کسانی هستند، و غیره. در عین حال، توصیه هلن فقط برای تازه واردان نیست.  او حتی در نقاطی به بازیگران با تجربه‌تر مخاطب خطاب می‌کند و به آنها توصیه می‌کند که چگونه حرفه خود را ارتقا دهند و نقش‌هایی را که انتخاب می‌کنند کنترل کنند.

هزینه دوره چقدر است ؟!

در حال حاضر، مسترکلاس دارای 2 گزینه خرید است: پرداخت تک دوره هزینه پرداخت تک دوره ای 119 هزاتومان است و به شما امکان دسترسی نامحدود به مسترکلاس مورد نظر شما را می دهد.  هنگامی که آن را خریداری کردید، برای همیشه مال شماست، و می توانید هر چند وقت یکبار که مایلید دوره را دوباره ببینید.  گذرنامه مجوز کامل .
گزینه دوم دسترسی کامل به همه کلاس ها است که 999 هزارتومان هزینه دارد.  این یک اشتراک سالانه است که به شما امکان می دهد در طول سال به کلاس های نامحدود مستر دسترسی داشته باشید.  به همین دلیل، می توانید دوره ها را با هم ترکیب کنید تا بهترین تجربه یادگیری را برای خود به دست آورید.

جایگزین های مسترکلاس هلن میرن در مسترکلاس ، چند دوره بازیگری دیگر در دسترس است:

  • ناتالی پورتمن آموزش بازیگری
  • ساموئل ال جکسون آموزش بازیگری
  • جاد آپاتو آموزش کمدی
  • استیو مارتین آموزش کمدیخارج از مسترکلاس، گزینه های دیگری نیز وجود دارد.  یکی از نمونه های آن کلاس بازیگری 10 ساعته وبسایت Udemy است.  همچنین برخی از کلاس‌های بازیگری کوتاه‌تر و خاص‌تر در وبسایت SkillShare وجود دارد.  ارزش آن را دارد که این گزینه ها را مرور کنید تا تصمیم بگیرید چه چیزی را بیشتر دوست دارید یاد بگیرید.  همانطور که گفته شد، فکر نمی‌کنم این جایگزین‌ها با کیفیت آموزش و تولیدی که شما با مسترکلاس دریافت می‌کنید رقابت کنند. علاوه بر این که توسط بازیگران حرفه ای به جای مدرسان آموزش داده می شود، شما از این مزیت برخوردار هستید که همه محتوای دوره را در یک مکان داشته باشید.

نظرات مخاطبان در مورد مسترکلاس بازیگری هلن میرن

از آنچه که من هنگام تحقیق درباره بازخورد این دوره دریافتم، کسانی که در ردیت (و همچنین یوتیوب و خود مسترکلاس) هستند، تا حد زیادی مثبت بودند. در واقع، این یکی از موردانتظارترین مستر کلاس های تمام دوران بود.

این یک پیش نمایش عالی از آنچه برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است. من مشتاقانه منتظر هستم که توسط یک افسانه آموزش ببینم  - نظر یک دانشجو در وبسایت یوتیوب

در ردیت، نظرات نیز عمدتاً به نفع دوره بودند، اما به سودمندی انتخاب اشتراک سالیانه با دسترسی به همه کلاس ها اشاره کردند.

من حدود 4 ماه پیش اشتراک سال را خریدم و چند مورد را پشت سر گذاشتم. از برخی لذت بردم و از برخی نه چندان.  من در حال حاضر از طریق هلن میرن کار می کنم، که از آن لذت می برم، اما من آنقدر از ساموئل ال جکسون لذت نمی برم - نظر یک دانشجو در وبسایت ردیت

اشتراک سالیانه مسترکلاس را خریداری کنید تا به همه مسترکلاس ها از اساتید مختلف دسترسی داشته باشید. اینطوری ارزانتر است من آنها را دوست دارم.  بازیگران قرار نیست به شما یاد بدهند چگونه بازی کنید یا از شما بازیگر بهتری بسازند، اما سرگرم کننده، جالب هستند و دانش مفید زیادی ارائه می دهند.  سریال‌های دیگر آن‌ها به اندازه سریال‌های خاص بازیگری برای یک بازیگر مفید هستند.»  - نظر یک بیننده در وبسایت ردیت

در حالی که برخی از کاربران به اعتبار یادگیری مبتنی بر سخنرانی شک داشتند، من فکر می‌کنم اکثر کاربران پذیرفتند که اطلاعات ارزشمندی در این درس‌ها وجود دارد. ارزش این را دارد که به خاطر داشته باشید که یک مسترکلاس چه کاری را نمی تواند انجام دهد، یعنی بازخورد دادن یا عمل به عنوان کارگاه یا سمینار. همانطور که گفته شد، مجوز دسترسی کامل به شما این امکان را می دهد که از طیف وسیعی از حرفه ای ها چه در بازیگری و چه در خارج از آن بشنوید، و نمی توان انکار کرد که دانش آنها ارزش دارد.

آیا این دوره منحصر به فرد است؟

همانطور که خود هلن در ابتدای کلاسش اظهار داشت، قبلاً هرگز به این جزئیات در مورد هنر خود نپرداخته بود. این بدون شک فرصتی بی نظیر برای یادگیری از بهترین ها می کند. به صورت آنلاین، نتوانستم هیچ محتوای ویدیویی را پیدا کنم که به طور خاص روی بازیگری متمرکز باشد. به همین دلیل، من فکر می کنم که مسترکلاس هلن میرن تماشایی بی نظیر است.  هلن قطعاً هنگام به اشتراک گذاشتن هنر خود محافظت بیشتری دارد، بنابراین این مطالب به وضوح برای مخاطبان تازه و جدید است. مسترکلاس همچنین این اطلاعات را به روشی دلپذیر سازماندهی می‌کند و بخش‌ها و موضوعات فرعی واضحی را برای شما مشخص می‌کند تا پیمایش کنید.

چه نیاز خواهید داشت ؟

هلن میرن برای تکمیل مسترکلاس نیازی به ابزار اضافی ندارد.  اگر پرینتر دارید، این یک راه عالی برای گرفتن یک نسخه فیزیکی از کتاب کار برای یادداشت برداری است.  همانطور که گفته شد، برخی از تکالیف شما را تشویق می کنند تا خودتان را ضبط کنید و تمرینات خود را در مرکز انجمن آپلود کنید.  بنابراین، داشتن یک نوع دستگاه ضبط ایده خوبی است تا بتوانید بیشترین بهره را از درس ها ببرید .
آیا ارزش دارد ؟
برای من، مسترکلاس هلن میرن یکی از عمیق ترین و جذاب ترین کلاس های بازیگری موجود بود.  هلن طیف گسترده ای را می پوشاند و این کار را به شیوه ای جذاب و متنوع انجام می دهد.  لحن ارائه او امری است و حتی از طریق یک درس طولانی، توجه من هرگز از بین نرفت.  من قطعاً فکر می‌کنم هلن در ارائه مهارت دارد (همانطور که جوایز بازیگری او گواهی می‌دهند!) و مسترکلاس او یکی از با ارزش‌ترین کلاس‌هایی است که من در این بخش  گذرانده ام .  با این حال، خالی از اشکال نیست.  یعنی، فاقد فرصت‌های بازخورد و یادگیری عملی است که از فرمت‌های دیگر مانند کارگاه یا سمینار انتظار دارید.  هنگام بررسی دوره و تصمیم گیری در مورد اینکه چه سبک یادگیری برای شما بهترین کار را دارد، قطعاً ارزش این را دارد که در نظر داشته باشید.
در حالی که من معتقدم که مجوز دسترسی کامل برای بازیگران سودمندترین است، اگر یک کلاس را انتخاب کنید، این یکی را به شدت توصیه می کنم.  به‌عنوان یکی از طولانی‌ترین و متنوع‌ترین دوره‌های بازیگری، شما واقعاً ارزش پول خود را دریافت می‌کنید و منابع اضافی زیادی برای کمک به شما در راهتان دریافت می‌کنید.

یاد میگیرید چگونه :

  1. یک فیلمنامه را به تکه های قابل مدیریت تقسیم کنید. *شخصیت های خود را برای یک فیلم پیدا کنید و تحقیق کنید.
  2. تکنیک های بازیگری فیلم خود را توسعه دهید.
  3. درک و استفاده از "طبیعت گرایی" در بازیگری.
  4. آماده سازی و تمرین برای یک صحنه.
  5. بهترین استفاده را از وسایل و لباس انتخاب کنید.
  6. کار موثر با نویسندگان و کارگردانان

مزایا

  • از یک هنرپیشه مورد تحسین بیاموزید
  • محتوای درسی گسترده و عمیق
  • کتاب کار بسیار آموزنده

معایب

  • گاها گرایش به سمت انتزاع
  • بدون کارگاه بازیگری گروهی
  • مطالعات موردی کمتر از کلاس های دیگر

هزینه کلاس مستر هلن میرن چقدر است؟

هزینه خرید مسترکلس آموزش بازیگری هلن میرن 119 هزارتومان هزینه دارد. با این حال، اگر دسترسی به همه کلاس ها را انتخاب کنید، 999 هزارتومان برای کلاس های نامحدود پرداخت می کنید.

مدت زمان مستر کلاس هلن میرن چقدر است؟

در مجموع، مستر کلاس هلن میرن 6 ساعت و 25 دقیقه است.
آیا می توانید کلاس کارشناسی ارشد هلن میرن را رایگان دریافت کنید؟  نه، نمی‌توانید مسترکلاس هلن میرن را رایگان دریافت کنید.  نزدیکترین گزینه به این است که کسی آن را به عنوان هدیه برای شما بخرد.

پاسخ پرسش های پرتکرار

  • برنامه آموزش بازیگری هلن میرن برای تمامی علاقه مندان رشته بازیگری با هر سطحی از دانش است. مسترکلاس به گونه ای طراحی شده است که پاسخگویی نیاز تمامی هنرجویان باشد.

با دیگر دانشجویان گفتگو کنید

به انجمن بپیوندید تا در درس ها عمیق تر شوید، با دانشجویان دیگر در ارتباط باشید و از کار خود بازخورد بگیرید.

به انجمن بپیوندید
اشتراک
اطلاع از
بازخوردهای درون متنی
نمایش تمامی دیدگاه ها

آموزش بازیگری توسط هلن میرن را امروز شروع کنید

119 تومان
دسترسی همیشگی به نسخه آنلاین
دسترسی آفلاین برای یکسال
دسترسی به کتاب کار
خرید اشتراک تمامی کلاس ها
شروع از 199 تومان
با خرید اشتراک به تمامی کلاس ها دسترسی خواهید داشت
فقط یک قدم فاصله دارید
این کلاس را هدیه دهید
119 تومان
برای آن هایی که دوستشان دارید
تغییر را رقم بزنید
پشتیبانی
cross